Pentru cei ce viziteaza site-ul....

Va multumesc pentru timpul pe care il acordati acestui blog. Chiar daca s-au terminat alegerile am vazut ca inca mai sunt persoane care inca mai viziteaza fostul meu site de campanie... Va multumesc!! Comentariile voastre sunt de prisos , insa nu am inteles nicioadata de ce va ascundeti in spatele anonimatului! Cred ca ar fi mai bine sa ne cunoastem si noi. Iesiti din anonimat si semnati-va comenturile!. Spuneti-va parerea pentru ce ea conteaza cel mai mult. Asa nu o sa tina nimeni cont de ea . Luati exemplul meu, daca am ceva de spus spun...! Faceti la fel pentru ce traim intr-o tara democratica in care libertatea de opinie e garantata. Cum vreti sa dialogam daca nu stiu cu cine vorbesc???!!! Astep comentarii in continuare( semnate daca vreti) ! Va salut respectuos

Niciun comentariu: