Candidatura mea...

Orasul Pitesti vrea sa urmeze modelul altor orase precum Buzau, Piatra Neamt, si sa infiinteze CONSILIUL LOCAL AL TINERILOR. Pentru aceasta fiecare liceu va trebui sa isi desemneze reprezentanti. Vineri 4 aprilie 2008 au loc alegeri la Colegiul National I.C Bratianu, alegeri care se vor desfasura in sala de sport( cea veche) a liceului.
Candidatii trebuie sa isi faca campanie in mai putin de 3 zile. Eu am inceput deja. Sper sa veniti in numar mare si sa va spuneti pererea. Sper ca veti avea incredere in mine si in ceea ce pot sa fac pentru liceul nostru. In sfarsit se ofera sansa tinerilor de a-si spune cuvantul, de a se face auziti. Impreuna vom triumfa si vom oferi prestigiu liceului. VOTATI Nicoara Adrian!!!
PAREREA TA CONTEAZA! VINO si VOTEAZA Nicoara Adrian( clasa a XI a I)

Un comentariu:

pidjin spunea...

Adrian, tin sa-ti spun ca ti-am citit toate posturile si consider ca percepi politica la un nivel superficial, nefacand diferenta in aparenta si esenta. ti-am citit chiar si postul despre pdl, si mi-este teama ca acel fanatism nu vine din devotamentul fata de niste principii, ci mai degraba dintr-o topenie tipic adolescentina, demna mai degraba de un microbist. iti recomand sa studiezi ideologia politica, istoria, filozofia & co. inainte de a face anumite afirmatii in legatura cu orientarile tale, si cel mai important, inainte de a te arunca intr-o lupta destul de importanta, pentru ca va trebui sa vorbesti cu adulti despre problemele noastre, ale adolescentilor. nu stiu cat de bine te ai descurca, avand in vedere evidentele tale veleitati de orator [care reies din aceste posturi]. iti recomand sa rogi pe cineva sa te ajute, daca vrei cu adevarat sa te perfectionezi si sa nu mai faci lucrurile intr un mod atat de mioritic. incearca sa promovezi lucrurile bune, nu ti face dusmani pe propriul blog [cred ca iti dai seama la ce post ma refer si cred, deasemenea, ca ti dai seama ca o mare parte din "electorat" poate fi descrisa astfel]. in concluzie, ti ai pierdut multe voturi. oricum, sunt dezamagita de ce afise am vazut azi la scoala. in cazul in care vor fi doar 2 candidati [ tu si domnul cu chilotii de tabla], sa nu va asteptati la un succes prea mare sambata.